Redaktoru izvēle
BMW i4 beidzot ir uz konveijera. Elektriskais sedans nesen tika prezentēts kā Concept i4 koncepts. Tagad auto beidzot ir nonācis līdz masveida ražošanai un
BMW m135 i x-drive ir slavenās M sērijas trešā paaudze, kas nesen tika plaši pārveidota. Auto ieguva jaunu dzinēju līniju, lielisku piekari, izplūdes sistēmu,
BMW koncerna sporta M sērija jau sen un stingri kļuvusi par ierastu lietu dažādos tūninga birojos un studijās, kuru dizaineri nenogurstoši uzlabo automašīnu
Iemesls, ka Mercedes, BMW un Volkswagen tika uzlikts naudas sods 100 miljonu euro apmērā
Mercedes, BMW un Volkswagen tika uzlikti naudas sodi 100 miljonu eiro apmērā. Tādējādi Vācijas valsts pretmonopola iestāde soda naudas autoražotājiem par karteļa izveidi tērauda iegādei.
Berlīnes amatpersonas apgalvo, ka laikā no 2004. līdz 2013. gadam trīs uzņēmumu pārstāvji regulāri tikās ar vairākiem tērauda ražotājiem un piegādātāju uzņēmumiem, lai izstrādātu stratēģiju, lai vienmērīgi palielinātu cenu, kas samaksāta par materiāla iegādi. Kartelis darbojās līdz 2016. gadam.
Par BMW jāmaksā 28 miljoni eiro, uzņēmums Daimler, kuram pieder Mercedes-Benz, būs spiests maksāt 23,5 miljonus eiro, savukārt Volkswagen atteicās komentēt summu, kas tai jāmaksā, taču neatsakās maksāt soda naudu. Vairākiem tērauda ražotājiem tika uzlikts naudas sods 205 miljonu euro apmērā. Pretmonopola departaments parādīja, ka aizliegtās vienošanās priekšmetu tērauda detaļu iepirkuma cenas veido mazāk nekā 1 procentu no automašīnas galīgajām izmaksām.
Ir vērts atzīmēt, ka šādas soda naudas vācu grandiem nav nekas neparasts, un tā ir tikai viņu minimālā daļa. Visbiežāk uzņēmumiem ir jāmaksā līdz vairākiem simtiem miljonu eiro gadā.
Berlīnes amatpersonas apgalvo, ka laikā no 2004. līdz 2013. gadam trīs uzņēmumu pārstāvji regulāri tikās ar vairākiem tērauda ražotājiem un piegādātāju uzņēmumiem, lai izstrādātu stratēģiju, lai vienmērīgi palielinātu cenu, kas samaksāta par materiāla iegādi. Kartelis darbojās līdz 2016. gadam.
Par BMW jāmaksā 28 miljoni eiro, uzņēmums Daimler, kuram pieder Mercedes-Benz, būs spiests maksāt 23,5 miljonus eiro, savukārt Volkswagen atteicās komentēt summu, kas tai jāmaksā, taču neatsakās maksāt soda naudu. Vairākiem tērauda ražotājiem tika uzlikts naudas sods 205 miljonu euro apmērā. Pretmonopola departaments parādīja, ka aizliegtās vienošanās priekšmetu tērauda detaļu iepirkuma cenas veido mazāk nekā 1 procentu no automašīnas galīgajām izmaksām.
Ir vērts atzīmēt, ka šādas soda naudas vācu grandiem nav nekas neparasts, un tā ir tikai viņu minimālā daļa. Visbiežāk uzņēmumiem ir jāmaksā līdz vairākiem simtiem miljonu eiro gadā.
Dalies ar šo
Похожие новости:
BMW Concept 4, kas ir viens no iespaidīgākajiem specs 2019. gada Frankfurtes autoizstādē
BMW grupa koncentrējas uz elektriskajām automašīnām: “Līdz 2021. gada beigām mēs plānojam, ka uz ceļa būs pavisam viens miljons elektrisko
Spiegu fotogrāfijas no BMW rūpnīcas: pamanīts jauns modelis
Septembrī 2019. gada Frankfurtes autoizstādē BMW šokēja savus fanus, atverot automašīnu, kuras restes pārsniedza cerētās lieluma robežas. Modeļa
BMW iegulda 400 miljonus eiro jaunā rūpnīcā BMW iNEXT
BMW grupa investē aptuveni 400 miljonus eiro Dingolfing automobiļu rūpnīcā BMW iNEXT ražošanai. Ar BMW iNEXT izlaišanu 2021. gadā Dingolfingas
BMW samazina izmaksas: dažas ražošanas līnijas tiks slēgtas par labu elektriskajiem transportlīdzekļiem
BMW uzsāk izmaksu samazināšanas plānu. Uzņēmuma vadība jau ir panākusi vienošanos ar arodbiedrībām, kas aizsargā darbinieku tiesības.
BMW i8 modeļa darbība pārtraukta
Ziņas lauzīs līdzjutēju sirdi. BMW modelis pazūd no diapazona. Tas ir par BMW i8. Līdz tam laikam bija uzbūvēti 20 000 automašīnu. Modeļa ražošana
Добавить комментарий!